torsdag 7 oktober 2010

Spinning again

Jepp då har man återigen avverkat ett spinningpass, detta var också på Odenplan, men bara 75min den gång.

Nora, en tjej jag träffade när jag och Martin cyklade på Ekerö första gången, har talat så bra om passen på Odenplan och tisdags passet som även Johan gav lovord var ju riktigt bra, så idag var det dags att testa det andra passet som också skulle vara lite bättre än de flesta spinningpass.

Passet började med att instruktören sa att han varit sjuk men att han skulle försöka ge allt iaf.

Passet var bra, men jag kan väl erkänna att tisdagspasset slår alla pass jag varit på.

Min maxpuls på passet blev 183 och snitt 160...

Nora nämnde sedan efter passet att han brukar köra mycket hårdare, och förmodligen så berodde det på att han varit sjuk tidigare.
Så jag ska ge detta pass en chans till, sen får vi se om det konkurerar ut min trainer... Som btw kommer imorgon och förhoppningsvis så ska installationen fungera, hoppas att det inte kommer strula alltför mycket pga att jag har en Mac....

Inga kommentarer: