fredag 15 oktober 2010

Träning, lite mer än 12timmars jobb och sovvinnaren!

Idag så var det som sagt mig sista dag på jobbet, har fortfarande inte fattat att jag ska sitta i en skolbänk på måndag, men jag ser så himla mycket fram emot det!! 


Har fått inloggningen till skolan och har kollat runt lite på de olika kurserna och vad de har gjort, ligger ju som sagt två veckor efter alla andra. Men herregud vilken energi jag fick... 
Så nu sitter jag här hemma och småler för mig själv, och tycker att livet är riktigt underbart, fast jag jobbade mer än tolv timmar idag... 
Ska även in och jobba imorgon en sväng, så min efterträdare på jobbet får det bra =)


Hann även med att träna med min underbara arbetskollega Jimmy idag, men usch vad jag kommer sakna alla på NK, men som tur va så står det varuhuset kvar.


Jimmy och jag körde rygg och jag insåg att det verkligen är dax å börja gymma igen, inte varit så klen på länge. Är ju lite skillnad på att köra mycket konditionskrävande träning emot styrka... 
Jimmy laddar för lite marklyft

Sen var det sista natten med sovtävlingen och äh, jag är sämst på detta. 
Men min gårkväll var helt underbar, firade att jag kom in till skolan med några av mina underbara vänner och då blev det inte alltför mycket sömn.
Men nu ska jag bättra mig! 



Nattens resultat:  

På delad tredje plats 
så kom jag och Daniel, 
hmm.. vad är det för fel på oss? 

Daniel

Went to bed / woke up: 23:12 / 05:00
Total time: 5h 48m

Jag


Went to bed / woke up: 00:23 / 05:34
Total time: 5h 10m

På delad andra plats 
så har vi veckans tidigare vinnare
Matilda/Isabel

Matilda
Went to bed / woke up: 23:55 / 06:28
Total time: 6h 32m

Isabel
Went to bed / woke up: 00:57 / 07:47
Total time: 6h 49m

Dagens vinnare är 
Jessica
som även tog rekordet i både djup sömn och längst sömn

Went to bed / woke up: 22:29 / 07:30
Total time: 9h 00m











Inga kommentarer: