måndag 15 november 2010

Celsius - Hjälp mig vinna

När jag var på allt för hälsan i fredags så testade jag Celsius.

Jag och mina fina vän Katrina


Celsius är en dryck som sägs öka prestationen/konditionen vid träning och som inte är gjord på några konstiga e-ämnen.

Jag tänker ge denna dryck en chans, jag har högt satta mål och kan behöva lite hjälp på traven, likaväl som att trycka i mig någon annan loading drink.

Som ni vet så har jag nyligen börjat plugga och skulle därför behöver eran hjälp, genom att rösta på mig på Facebook så att kan jag vinna 2 flak med Celsius och då kan jag även testa och uppdatera er om det hjälper och om jag känner att jag presterar bättre.
Jag har "lånat" lite information ifrån deras sida ang produkterna som ni kan läsa om lite längre ned i inlägget.

Om ni vill vara så snäll och rösta på mig så gör ni det genom att trycka på länken nedan. Det ni ska göra är enkelt, ni ska bara trycka på gilla knappen på bilden och jag kan lova er att ni kommer att få er ett gott skratt, för jag bjuder lite på mig själv på bilden, med andra ord, jag ser inte klok ut ;-)

Update, verkar tydligen som om ni först måste gå på gilla Celsius och sedan kan ni trycka på länken igen och då kan ni trycka på gilla (bild 33)... huvva, komplicerat blev det tydligen...

För att rösta tryck här!!

Tusen tack för eran hjälp!



Det som finns i Celsius är unikt på det sätt som det används av kroppen, men det är inte det som finns i Celsius som gör det så speciellt! Celsius är ett hälsosammare val och det är unikt genom att det är så naturligt som möjligt. Celsius innehåller inga kemiska konserveringsmedel, inget vanligt socker, inget aspartam, inga konstgjorda smaker eller färger, inget fruktsocker. Dessutom har Celsius en mycket lågt natriumhalt. 


Studie 4 genomfördes 2008


Meningen med studien var att undersöka kombinationseffekten av ett 10-veckors träningsprogram medan man drack Celsius® innan träning.
Resultatet visade att Celsiusgruppen:
Förbrände 93 % mer fett, 
Ökade 50 % mer i muskelmassan, 
fick 62 % förbättrad kondition 
32 % mer uthållighet 
var fördelar Celsius-gruppen fick jämfört med gruppen som drack placebodrycker. ”Den här studien visar att Celsius ger en signifikant tillsats anpassad till fördelarna av regelbunden träning, ”konstaterade Jeffrey R. Stout, Ph. D., som var chefsforskare för den här studien vid universitetet i Oklahoma. 

3 kommentarer:

Lasse sa...

Hade mer än jätte gärna hjälpt dej men ja har tyvärr inte facebook...

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Men Lasse då =(

Btw, har du fixat så man kan kommentera på din blogg? Jag lyckas aldrig..

Lasse sa...

Oj då funkar inte de ska kolla upp de direkt...testade de o de funkar..
Tack för att du sa till om de för de visste ja inte om för man brukar ju inte kommentera sig själv precis ju...