fredag 19 november 2010

Dagens träning och imorgon blir det ett besök på cykelmässan =)

Dagen idag började med att jag skulle möta upp min vän Jessica i Bromma Blocks för en frukost..

Tanken var att jag skulle gå dit, men när Jessica var där lite tidigare än tänkt (hon sprang för snabbt :P) så fick jag hoppa upp på cykeln istället....

Jessica i rätt klädsel... 


Blev en frukosts/brunch på trädgårdscaféet Garden...



Sedan var det hem och plugga lite innan det var dax för en tur på trainern igen...

Idag var det etapp 3 som skulle avklaras på Rulletour
Men uh... det gick inte så bra
Igår var det backe 5,6km och idag var det tempo 15,93 km...

Gick riktigt riktigt dåligt.. Så jag måste köra om den på söndag och hoppas på att få bättre resultat...

I morgon bär det av till Svenska cykeldagarna nere på Elmia.... Ska bli grymt kul och jag hoppas på att få så mycket inspiration så att jag kör skiten ur trainern på söndag =))))

1 kommentar:

Lasse sa...

Kör bara försiktigt ner...