onsdag 17 november 2010

Jävla skit dag!!!!

Fy fan vad arg jag är...

Allt jag planerat idag har gått snett. Iaf av de roliga sakerna.... Tvätten fungerade ju fin fint... Såklart...

Men när jag skulle ut och cykla så gick det mindre bra.
Bylsar på mig alla kläder som tar en evighet och när jag till sist är klar och kommer ut till skräpcykeln så har jag punktering...
Eftersom det var kallt ute och cykeln var alldeles för lortig för att ta in så bestämde jag mig för att köra två pass på trainern ist...
Kommer in och bylsar av mig alla kläder igen och sedan så blir jag ju påmind om att mitt pulsband inte fungerar, och arg som jag är så får jag inte upp det och får lov att springa till Cykellandet, han byter batteri och jag springer hem (ja ni läste rätt, jag sprang nämligen ut i shorts) och det fungerar iaf inte....
Så jag springer tillbaka och vi fipplar fram och tillbaka och till sist så fungerar det...
Men när jag ska köra på trainern igen så fungerar det inte...
Så nu jävlar ger jag upp, pissdag...

Jag vill tillbaka till Egypten, solen, värmen och lugnet!!!!!!

3 kommentarer:

Lasse sa...

nä fy fan va ja lider med dej ska du veta...Finns ju inget värre när man vill verkligen träna o allt går emot en....
ja brukar blöta mitt under vatten kranen innan ja ska använda de men de har du säkert redan testat..

Salli sa...

Lilla gumman, nan tyckte att du skulle vila upp dig en dag, Pappis kanke :)tokkölla sager han

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Lasse, nej verkligen inte... Jo det gör jag med, var batterifel och lite tekniskt skit ;-)

@ Salli.... söt du har så rätt, men blev en kort tur på kvällen ändå.. <3 <3 <3