torsdag 16 december 2010

Yes Yes Yes

Alltså denna vecka har varit så GRYM!

Förutom att jag har hängt på Sats dag ut och dag in så har jag även börjat jobba extra på Puls & Träning ute på Ekerö.

Var där för första gången i tisdags och jobbade (var på intervju förra veckan) och det kändes väldigt bra, så jag ser verkligen fram emot att jobba där och gymmet var verkligen super fräscht.. Så Sats, tyvärr ni lever verkligen inte upp till denna standard :P

Sen idag så hade vi dubbla tentor i SAFE Styrketräningsinstruktörs utbildningen.

Vet ej hur teoriprovet gick men jag klarade det praktiska provet så det känns toppen bra!

Så nu kan man andas ut lite och börja komma tillbaka till nuet igen.

Ehh.. finns säkert tusen saker till att berätta om, men just nu känner jag mig kaput i huvudet och jag kommer förmodligen sova jätte skönt i natt...

Om ni undrar hur jag firade detta så kan jag ju bara säga att jag gjorde det på det bästa sättet..

Jag åkte raka spåret till Sats Sumpan och hängde lite i receptionen och sedan körde jag ett snabbpass (råkade prata lite för mycket så tiden gick alldeles för snabbt) och efter det så gick jag förbi mitt stamis hak på vägen hem och köpte en kycklingrulle med avokado....

Mums mums mums mums mums mums

Inga kommentarer: