onsdag 26 januari 2011

Träning är helt klart den bästa terapin...

Enligt mig är träning den bästa terapin för att rensa skallen, jag älskar verkligen att få träna och bara gå in i mig själv och rensa alla tankar, så himla skön känsla och det ger mig harmoni i kroppen efteråt.

Var i väg till gymmet igår kväll och körde en snabbis, älskar verkligen att bara gå runt där i mina egna tankar, lyssna på musik som får mig på bra humör och bara pressa ut allt man har inom sig när man kör....
Det är en grym känsla, men jag måste ju erkänna att jag saknar sommaren och långa distanspass, för det är nog bland det bästa jag vet, man hinner verkligen vända ut och in på sig under dessa turer på cykeln.
Sen när man kommer hem är man full med ny energi och positivitet.

Bjuder på lite gamla bilder då jag missade att ta några nya... 


Måste ju även tillägga att jag vann ju en tävling som Celsius Sverige hade, vilket innebar att jag fick en hel del Celsius, nu har jag testat dem ett tag och jag kan ju säga som så att jag märker skillnad när jag tränar om jag har druckit Celsius eller inte.
Sen om det sitter i min mentala inställning eller ej spelar ju egentligen mindre roll, eftersom jag får bättre resultat.


Just nu i skolan så utbildar vi oss till Hälsoprofilsbedömare och jag måste ju säga att det är riktigt kul och intressant.
Igår så gjorde vi bland annat cykeltest, mätte skelettet och räknade ut vikten av skelettet och vi tog även blodtryck.
Mitt skelett väger 8kg och mitt blodtryck var 100/60...

Inga kommentarer: