måndag 7 mars 2011

What a day....

Tjoho säger jag bara om hur effektiv jag har varit idag =)

Hade klockan på ringning 06:45 för jag hade ju gjort ett smart drag att boka tvättstugan 07:00-11:00, bra sätt att ta sig ur sängen...

Så dagen började med lite tvättning, en sisådär 9 maskiner och sedan så blev det en diskmaskin också (har dock inte hunnit plockat ur den än), mellan tvättmaskinerna så tog jag mig en sväng ner till VI Esplanaden och pantade lite burkar. Jajemensan jag är miljövänlig och jag sorterar till och med flera fraktioner här hemma. Konstigt vore det väl annars eftersom jag jobbat på  Ragn Sells.

Dagen fortsatte med en massa plugg, håller på att avsluta kursen Hälsoprofilsbedömning, så jag fixade med lite hemuppgifter för att sedan ta ett break för ett träningspass, där några av mina favoriter Martin & Johanna stod i repan. Blev ett ryggpass ala 50 min sedan så blev det en snabb vända hem och sedan i väg för att göra en hälsoprofilsbedömning och jag avslutade denna kväll med något så fint som att ta mig en tur till Östertälje.
Tur var väl att jag bara behövde åka till Östertälje och inte till Södertälje, eftersom tåget inte kunde åka in i Södertälje pga broöppning... Spännande samhälle vi lever i...
Hur som haver var jag i Östertälje i ca: 10 min för att säga hej till Mona ge henne några saker för att  sedan vända hemåt igen. Trevlig tripp sådär på kvällskvisten.

Var btw första gången som jag åkte pendel dit, måste ju säga att jag föredrar att ta mig dit på två hjul.

Ja så här spännande inlägg blir det ibland när man inte har något vettigt att skriva om.
Hade tänkt att jag skulle summera förra veckans träning (Jag började med att summera träningen veckovis tidigare i bloggen men jag har kommit av mig), men när jag kollade min träningsstatistik så insåg jag att det var inte mycket att skriva om..
Blev 3 träningspass.. Men äh jag är nöjd så länge mina ben blir bra =)


Dagens bästa: En kille på tuben som snackar i tel och nämner att han också har haft en polare som tidigare har studerat till flygplan....

Hmm spännande utbildning han går, att studera till flygplan måste vara mycket roligare än att studera till pilot.

Inga kommentarer: