lördag 23 april 2011

Dagens tur á la cykelbud

Just nu älskar jag verkligen Sverige, vilket underbart väder!! Helt sjukt!

Idag skulle jag åka och lämna lite saker till några bekanta och när det är +20 och strålande sol så finns det väl inget annat alternativ än att ta sig en cykeltur dit.

Idag så cyklade jag själv, gick riktigt bra. Hade varit skönt dock att få ha legat bakom någon ibland när det blåste lite.

Innan jag gav mig ut så hade jag strul med en broms som låg på (inte undra på att backarna var jobbiga igår), jag och mor min började fippla men fick inte till det.
Men tur som man har så bor det ju fler cyklister i byn så jag svängde förbi Leif Dalander så han fixade den åt mig, ett stort tack till dig!!

Underbar tur i underbart väder!
Mötte några cyklister här och var.

Blev en tur på nästan 6,5 mil, benen kändes hyfsat bra för att ha blivit testade 3 dagar i rad.
Om jag inte känner något i morgon så kan jag nog konstatera att mina skador är borta och att jag kan cykla. Dock så kommer jag fortsätta att ta det väldigt lugnt.
Tur att jag inte hade med mig någon stilpolis :P 


Hatar denna backe plus tjälskador överlag

5 kommentarer:

Peter sa...

Ser ut som en härlig cykeltur. Cykelturer i skönt väder är bäst! :-)

osterman sa...

Vad skulle du med den gigantiska flaskan till...? =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@Peter, ja verkligen!! Kan inte bli bättre =)

@Osterman, haha flaskan det var 5 tandkrämstuber :P

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Mazze sa
Vadå stilpolis?
Du ser ju ut som värsta proffsigaste hjälpryttaren ju ;-)
Saknas bara några flaskor innanför tröjan därbak så hade bilden varit helt perfekt...
Visst kan Sverige vara fantastiskt ibland, samma goa väder här uppe oxå...

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Mazze, lyckades ta bort din kommentar på något konstigt vis =/

Haha, ja undra om någon hade gillat att få tandkräm bara, ;-)
Ja Sverige är helt fantastisk och speciellt när solen visar sig!