lördag 28 maj 2011

Sadlar om till Amerikansk fotbollsspelare

Nu skiter jag i cyklingen och tänker testa en karriär som amerikansk fotbollsspelare istället....



Eller ehhh... jag är nog för vek för den sporten, men däremot så är min vän Erika  grym på denna sport, japp hon är Dalkulla - vad annars ;-)

Fick lite sällskap av henne när hon mellanlandade i Sthlm innan resan till Spanien där de ska spela match med landslaget.
Grymt kul att det går så bra för henne!


En lite film där Erika och en vän tränar lite med däck osv.. 
Bra träning - jag slår verkligen inte den tiden
Men vore kul att testa någon gång - Erika, jag väntar på en inbjudan =)

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej! Jag är en tjej som tränar lite cykel och bor i vallentuna. har ett tag funderat på att gå med i vck men har inte riktigt tagit tag i de. och nu hittade jag din blogg! finns de någon träning för nybörjare tjejer? kan man komma och prova någon gång innan man blir medlem i klubben? :)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hej Elin!!
Vad kul!!! Ja vi har träning för damer på lördagar och så kör vi även en lugn grupp på torsdag (den är dock både för killar och tjejer).
Kolla in denna länk http://www2.idrottonline.se/VallentunaCK-Cykel/Traning/Traning-Dam/
Och själv klart kan du komma och prova innan du bestämmer dig!
Imorgon har vi även mekanik kurs för enbart tjejer som du jätte gärna får följa med på.
Mer info finns på www.vck.nu om den kursen.
Är det något annat du undrar över så får du gärna maila mig på karin_karlzzon@hotmail.com
Hoppas vi ses framöver! =)