lördag 11 juni 2011

Sent pass i Sumpan

Vad vore Sumpan i sin glans om inte en cykel fanns?

En ljuv kväll som denna så var alla uteserveringar som jag svischade förbi i Sumpan fulla...

Medan de sitter och äter och dricker gott så tog jag mig en skön tur på Ekerö i det fina vädret med min racer.... Helt underbart, ÄLSKAR detta väder!!
På väg ut i det skön kvällsvädret
Letade mig även ner till dessa områden och kände mig som hemma ett tag, dock lär jag ju ha hittat den lortigaste skylten ever.... Illa!!


Men detta väder gör ju att även jag blir sugen på en kall, så jag tog mig en sväng förbi Asperyds balle (balkong alltså) och avnjöt en öl innan jag cyklade hem.

Jajemensan, det är cykeltidningar =)

Nu ska jag ta och sova lite, imorgon väntas det en tur i det underbara vädret....

2 kommentarer:

Honkytonk sa...

Vatos locos humbre!! Första gången jag kommenterar här. Jag gör kvällsmat:) Blir kesella smaksatt med jordgubbar och mörk choklad, morötter, ostbågar, färsk sallad och säkert nått mer jag hittar! Bulka e kung!

Ring mig vafan! Ciao

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hahahahah du är så skön!