fredag 30 september 2011

CRT Förstärker - Med mina vänner =)

Cykloteket Racing Team Lvg startades förra året (läs säsongen detta år) och deras huvudmål var att köra seniorlopp.

När CRT startades så kände jag bara Johan Asperyd i laget, sedan började även Robin Niller att köra för dem och hux flux så kände jag två.

När säsongen drog igång så blev jag även bekant med Fabian Bender.

Men till säsongen 2012 så känner jag nästa hela bunten. 

För nu kommer även Osterman, Zander, De Jager och Kuhl att köra för dem och som ni säkert vet vid det här laget så känner jag dem väldigt bra. Speciellt de Jager, Osterman och Zander.

Jag är riktigt avundsjuk på detta lag då det är ett grymt team och de flesta känner varandra bra redan innan. 
I mina ögon så känns det som ett kompisgäng som kommer göra det de gillar bäst + att de gör det tillsammans, kan det bli bättre?

Så nu önskar jag att alla mina väninnor börja cykla för jag vill också ha ett damlag med mina vänner ;-) 

Laget 2012 kommer se ut enligt följande:

Daniel Osterman

Fabian Bender

Johan Asperyd 

Karl-Axel Zander

Robin Niller

Stefan Kuhl

Thomas Karlsson

Toni Axelsson

Torbjörn de Jager

Jag önskar er ett stort lycka till och jag tror stenhårt på er.
Ska blir riktigt kul att följa era framgångar! 

Bjuder på lite bilder på några av grabbarna

Asperyd, Osterman och Bender

Midsommar ligan

Bender och Osterman

Kuhl och de Jager

Fika vid brostugan med de Jager, Osterman och Asperyd

Zander i hans bästa position =)


Osterman på besök i Dalarna

De Jager från Portugal när vi var där i somras och körde backar

De Jager

Kuhl

Osterman  - efter SM

Zander efter Falun cykel och fjäll grand prix 

För mer information besök 


1 kommentar:

osterman sa...

Kommer bli riktigt bra det här!