måndag 26 september 2011

Cykellycka...

I fredags så var vädret på topp, soligt och fint, dock 6 m/s motvind.

planen att cykla med Marika.
Vi möttes ute på Ekerö vid rondellen.

Sedan cyklade vi ut mot Svartsjö och Färentuna.

Så himla mysigt var det, vi snackade om allt mellan himmel och jord och avslutade turen med ännu mera snack med en fika i solen på Brostugan.

Marika är för övrigt triathlet och första gången jag träffade henne var på VCK's KM förra året då hon körde skiten ur oss!!
Hon är helt enkelt en grym tjej och jag ser fram emot fler turer med henne och även något gympass :-)))

Just nu sitter jag på tuben, men om någon timme hoppas jag att jag sitter på sadeln igen i det fina vädret :-)

1 kommentar:

Marika sa...

Åh Tack va fint! Det var ett superpass i fredags, tusen tack för underbart sällskap.