lördag 17 september 2011

Lovely day

Jag tycker faktiskt om hösten när solen skiner och temperaturen är okej.
Då det biter lite friskt i kinderna men inte alltför mycket....

I dag var en sådan dag, alla cyklister njöt nog av det underbara vädret på en cykel. Sj så roade jag mig med en promenad istället.
Just för tillfället så har jag helt tappat motivationen för att cykla.
Men jag vet att det kommer tillbaka. Nu älskar jag att gymma och gå promenader.

Dock så kände jag av benet/ärret idag när jag promenerade.
Hoppas det bara är för att jag är ovan ;-)

Till sist vill jag bara önska alla en trevlig lördag.

2 kommentarer:

Christer sa...

All cykling är härlig men jag föredrar självklart en solig varm dag :)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hehe true..
Cykla är alltid härligt när man väl sitter på sadeln, men jag har för tillfället tappat motivationen lite, men som sagt den kommer komma tillbaka strax och då kommer jag att brinna för det ännu mer =)