torsdag 27 oktober 2011

This is what I'm made of


You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of

Yeeeeesssssssss idag var jag på gymmet och kunde köra på ordentligt... ÄNTLIGEN!!

Började med att värma upp, självklart på en cykel.

Frågade hon som satt på cykeln bredvid om cykeln var ledig och den frågan resulterade i en massa annat.

Jag fullkomligt älskar när människor börjar prata och ställa frågor.
Tv:n som var på på gymmet visade det där programmet när de besöker svenskar som absolut inte kan det här med att städa, hon började snacka om programmet och sedan gled hon lite fint över på träningsfrågor.

Den ena frågan efter den andra avverkades, kändes som om hon fick för sig att jag kunde allt inom hälsa så det var lite roligt.
Jag svarade på alla frågor om allt ifrån vad hon borde träna till vad hon skulle äta efter passet osv.

Sen såg jag att uppvärmningen hade dragit ut på tiden så jag tackade för mig och önskade henne en fortsatt trevlig träningskväll.

Min favorit benpressen var dock trasig så det blev följande.

Knäböj i smithmaskin
Vadpress i benpress (en dålig version av benpress där jag inte väljer att köra annat än vader)
Lårcurl baksida
Utsida lår/rumpa
Knäböj med skivstång
Benspark

Hoppas verkligen på träningsvärk imorgon, försökte döda mina ben då jag kände att jag inte blev slut ibörjan så jag matade vidare..

Satte på Nause med Made Of och jävlar då orkar man lite till, den låten kommer jag aldrig att tröttna på i träningssammanhang!


This is
 WhatI'm


MADEOF



Inga kommentarer: