måndag 12 december 2011

En helg i Dalom i bilder

Ihelgen så var jag hemma och besökte min mor eftersom jag reser bort över jul.

Tanken var att enbart umgås med min mor och släkt, eftersom tiden är knapp så fick vänner bli bort prioriterade denna gång (förutom en promenad med Britta). 

Jag och mor min har hunnit med att gå på julmarknad, bandy, varit och hälsat på min morbror som fyllde år, var förbi min moster och fixade lite, och var förbi min kusin som fyllde år. 
Så mycket mat och godsaker har det blivit =)

Här kommer lite bilder... 
Lite saker vi inhandlade på julmarkanden

Vi besökte bandyhallen för första gången (den byggdes för bara något år sedan)


Månen på väg ner över Siljan

Solen på väg upp

Tände ett ljus för min far 

Massor av snö var det på gården =)

Super fint vinterväder för en promenad

Helgen har verkligen varit toppen, lugn och skön. 


Tråkigt att komma tillbaka till ett grått och trist Sthlm utan snö, men nice att komma hem till lyan.
Älskar verkligen Sthlm, men det är skönt att komma hem till Dalarna en sväng, det är så förbannat vackert där uppe så man blir så glad i själen =)

2 kommentarer:

Elin sa...

Så härligt det såg ut! Avundsjuk!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Det var grymt härligt ockspå! =)