tisdag 31 januari 2012

Fullspäckad dag med det BÄSTA!

Idag har det varit en fullspäckad dag.

Började med att åka till Uppsala i morse för lite plugg. 

Idag på PT utbildningen så gick vi igenom träning för seniorer och gravida. 

Så fort jag får lite tid över (puh, ja jag vet att det kanske kan dröja lite) så ska jag blogga lite om det.

Mycket intressant iaf och det skiljer sig inte alltför mycket emot "vanlig" träning. 
Men träning i dessa "stadier" ger verkligen grym effekt, mer om det i ett annat inlägg som sagt.

Här har vi en bild ifrån gårdagens PT utbildning.
Mina härliga kursare håller igång med lite cirkel och calipermätning
Nina, Janina, Niklas och Hanna


Vi avslutade dagen med att vi skulle köra igenom massa övningar som vi hade valt och då agerade en PT, en kund och en var observatör. 
Eftersom jag skulle gå lite tidigare pga att jag skulle jobba så var jag observatör hela tiden. Väldigt lärorikt, å till alla er som läser, tänk på att det är alltid bra att se hur andra tänker/gör osv man lär sig alltid något och detta gäller i såväl jobbet som träning. 

Sedan tog jag tåget och tuffade vidare emot Ekerö och Puls och Träning. 

Grym kväll på gymmet som vanligt!!! 
Idag var det mycket människor och jag hann knappt säga hej till min härliga kollega Marcus de första två timmarna. 
Jag "visade" runt/instruerade väldigt många idag och svarade på massa härliga frågor medan Mackan fixade med avtal. 

Älskar verkligen att jobba på P&T, så himla skön stämning, fräscha lokaler och härliga medlemmar gammal som ung. 

Men det har varit en lång dag och nu är jag trött.

Imorgon blir det lite gym, besöka läkaren för benet (om jag får någon tid) och även jobb på P&T men denna gång i Annedal =) 



Inga kommentarer: