torsdag 12 januari 2012

Somliga dagar är gråa..

Idag är det en sån där dag som jag helst hade velat legat under täcket hela dagen....

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är jetlag.

När jag vaknade imorse så kändes det som hela den kinesiska muren hade fallit över mig, med andra ord ingen trevlig start på dagen.

Jag brukar alltid komma igång och ha en massa energi, men inte idag.

Även fast jag hade ett viktigt möte så infann sig inte den här härliga känslan som brukar infinna sig i min kropp.

Jag har funderat fram och tillbaka på om jag ska träna eller ej, men inser nog att det är bättre att vila och låta kroppen hitta sitt rätta jag ist.

Men istället för att fortsätta fundera så accepterar jag nu att det är så här jag känner idag.

Bilden säger många kloka ord och jag fokuserar på att imorgon är det en annan dag med nya möjligheter och då åker jag även upp till Dalom, har jag tur så blir det även lite längdskidåkning :-)

Sist men inte minst så tycker jag att man alltid ska ta med sig något positivt ifrån dagen som gått och eftersom jag bara ska fortsätta tvätta och plugga så vet jag redan vad det positiva ifrån idag är...
Mötet jag var på idag var mycket trevligt och en rolig sak var att hon som höll i mötet hade sparat tidningsartikeln som var med i Mitti om mitt validerade löpspår. Det gjorde mig riktigt varm i hjärtat!

Inga kommentarer: