söndag 25 mars 2012

Dagens tur med några grymma SubXXtjejer

Idag gjordes första turen för i år med SubXX (dock inte hela gänget, utan med några som bor i Sthlm, eftersom vi är utspridda över hela landet). 


Jag hade tvekat ganska länge innan jag bestämde mig för att hänga på, då jag vet att jag måste ta det lugnt, jag får inte ta i och till det hela så hör ju också att min styrka+kondition inte heller är på topp. 

Men dessa tjejer är ju så grymma så de sänkte farten så att jag kunde hänga på, tanke var att det skulle vara ett lugnt pass idag, men kanske inte så lugnt som mina ben ville ha det men de hade inga som helst problem med det, å överlycklig var jag ju så klart!

För i början så trodde jag bokstavligen att det inte skulle gå, mina ben var sega efter fredagens pass och det kändes verkligen sådär.

Men sen gick det bättre, vi var 5 st tjejer som njöt av den härliga solen, vinden tyckte vi om när den gav oss medvind =)


Vi körde upp till Lunda Livs där vi njöt av lite fika i den underbara solen, sedan fortsatte tre av tjejerna vidare, jag och Britta vände hemåt och njöt som tusan av medvinden vi fick ner till Väsby =)

Från vänster: Jag, Majken, Hanna, Britta och Åsa (bilden är även snodd av henne)


Sen blev de lite kringelvägar ner den sista biten till Solna/Sumpan.

Tusen tack tjejer för en grym dag på cykeln, att få ligga på era rullar idag var super grymt och mina ben och jag mådde bra långt in i hjärtat och jag hoppas verkligen att ni förstår min tacksamhet! Det här var precis vad jag behövde! 

Min mätare stannade på 85km och där har jag återigen kört mitt längsta pass för i år. 
Hoppas mina ben mår bra imorgon =) 


2 kommentarer:

Åsa sa...

Håller tummarna för benen, och hoppas att vi kan köra snart igen!
Kram och tack för i dag.

Elin sa...

Härligt med en sådan tur! :)