torsdag 15 mars 2012

Mot mina drömmar...

Satt och kollade runt lite bland gamla filer i datorn och hittade denna bild... 



Minns att jag hade den uppsatt på mitt jobb för 4-5 år sedan. 
Varje gång jag tittade på den så tänkte jag, en vacker dag ska jag lyckas med allt det där.
 När tiden är mogen så ska jag börja min vandring. 

Bilden med havet och palmerna symboliserar att jag vill ut och resa mycket i mitt liv (vilket jag anser att jag gjort, de senaste 4 åren har jag besökt Egypten 3ggr, Chile, Argentina, Spanien (Barcelona och Valencia), Tyskland (Berlin), åkte Hurtigrutten, Mallorca, Portugal, USA och Costa Rica, har säkert glömt någon resa också).

Bilden med frukten är att jag vill äta sunt och må bra

Bilden med Anna Skipper är att jag har haft som dröm att bli kostrådgivare/nutrionist.
Jag är numera kostrådgivare

Bilden på tjejen som står i brygga är att jag vill bli vigare och smidigare, vilket jag tycker att jag jobbar rätt bra på, men har fortfarande en bra bit kvar

Bilden på tjejen som hoppar symboliserar för mig lycka och friskhet, vilket jag känner att jag har i livet då jag sysslar med det jag vill =)

Hjärtat symboliserar att jag vill värna om nära och kära

Tjejen som springer är helt enkelt drömmen om att jag vill kunna springa.
Förra året så opererade jag mina ben så nu kan jag springa, dock inte i den utsträckning som jag vill, men det går framåt =)

Bilden på tjejen på stranden är att jag vill känna mig bekväm i min kropp och ha en bra självkänsla


Bilden på Viktoria Silverstedt (tror jag?) symboliserer enbart att jag vill ha så långt hår som hon har där (vet att det är feeeeejk). Mitt hår är nog på god väg att vara så långt fast naturligt =)

Bilen symboliserar mest att jag vill ha en bil som jag är nöjd med (det behöver absolut inte vara den på bilden, men det fattade ni säkert)

Huset symboliserar ett hus som jag vill bygga i framtiden "hemma" i Dalarna

Pengasäcken symboliserar såklart pengar, men jag menar inte att jag måste ha tusen miljoner ;-) (visserligen var det alltid drömmen när jag var ännu yngre), när jag gjorde denna så var det mer att jag ville ha pengar så att jag kan göra de sakerna jag vill i mitt liv... 

Rätt intressant att det som är på bilden är ungefär samma drömmar som jag fortfarande har, vissa har jag kommit en bra bit på väg med och andra måste det jobbas lite till med. 

Undra hur denna bild skulle se ut om 5 år? 

Inga kommentarer: