fredag 6 april 2012

Lite lätt irriterad..

Imorgon drar jag ju till Mallis och tyvärr så måste jag nog ge lite kritik för flygningen....

När jag först fick lite preliminära flygtider så reagerade jag över att vi ska mellanlanda... Hallå!! Vi ska till Mallis inte Asien eller dylikt, en resa till Mallis tar inte lång tid och jag förstod väl att det såklart är priset som ligger bakom och ja ja det känns väl okej ändå då.

Men nu har hemresan blivit justerad pga att de har flugit strejkplaner i luften ifrån Iberias sida, vilket gör att på hemvägen så tar det oss 12 timmar att komma hem... Alltså det är längre tid än vad det tar å flyga till NY å flera andra ställen...

Nu har några bokat hemresan med norwegian och det tar typ 3:20 Tim och kostar 1000kr..

Åh jag är inte den som brukar klaga.. Men faaan vet ej hur jag ska göra. Har ju redan betalt en hemresa och den gör att jag missar jobbet och köper jag en ny så blir de mer utgifter men kommer snabbare hem...

Å nu när jag ändå är igång å klagar, kan hända att mina ben behöver 6-8 månader på sig att bli bra... :-(

Inga kommentarer: