onsdag 18 april 2012

Mallis i siffror

Nu är man hemkommen ifrån Mallis. 
Vill åka tillbaka igen, nu på en gång! =)

Resan hem tog ju typ 15 timmar så idag har det inte blivit så mycket gjort förutom att tvätta och fixa. 

Så bilder ifrån resan får komma en annan dag. 

I detta inlägg blir det siffror ifrån årets tripp kontra förra årets tripp. 

2011 var jag där i maj och hade då pga operationer inte cyklat så mycket så det blev inte så många cykeldagar. Men det jag skrapa ihop då var


2011

  • Cyklade 4 ggr
  • 34 mil
  • 3869 höjdmeter



I år så har jag ju varit skadad igen (men jag är typ bra nu, hurra!!!!) så jag vågade mig inte på bergen utan tog de plattare turerna. 
Å årets siffror blev följande. 


2012


  • Cyklade 8 ggr
  • 68 mil
  • 4063 höjdmeter

Skillnaden på dessa resor var att förra året så åkte jag dit själv och denna gång med cykelklubben.se, vilket gjorde att det blev mera cykling detta år. 

Det jag verkligen tycker är bra med Mallis är att man kan få både berg och plattkörning. 

För om man kollar höjdmeterna så hade jag nästan lika mycket förra året på 34 mil som jag hade i år på 68 mil... 

Hur som haver så var resan grym och jag saknar hela gänget redan. 

Min hyrcykel.. 

På stranden efter en härlig tur på vilodagen



Inga kommentarer: