onsdag 16 maj 2012

Gårdagens inervaller vid FRA

Igår så var tanken att jag skulle få låna min vän ostermans wattmätare, men suck den passade inte på min cykel =(


Men tack Osterman för försöket!!

Sedan så trampade jag ut mot Drottningholm och mötte uppp De Jager, vi började att köra intervaller ute vid FRA och när vi hade kört två så kom även Hedström.

Vi körde på två till och sedan avslutades det med 4 stycken spurter...
Galet kul och jobbigt!


Bild snodd av Peter - http://motvatternrundan.blogspot.se/
Jag, Fia, de Jager och Hedström

Stötte även på härliga cyklister vid FRA, bland annat Fia som kom så snyggt cyklande i sin SubXX utstyrsel och även Peter kom i sina fina Rynkeby kläder.
Å bra väder var det också =)


Å sen avslutade jag passet på bästa sätt, nämligen så här...

Tack Amir för kaffet =)

Inga kommentarer: