torsdag 24 maj 2012

Problemet med S-works skon

Oj vet inte riktigt vart jag ska börja. 

Men jag börjar med att tacka alla läsare som har hört av sig kring mina trasiga S-works skor.
Jag är riktigt riktigt glad över att ni har försökt hjälpa mig, jag nämner inga namn men alla ni som har mailat/ringt, jag är oerhört tacksam över det!!!! <3 

Jag är ju riktigt besviken på att man inte kan få hjälp med skorna via Sverige för att man har köpt dem i USA, men tjoho vad ska man göra då när de inte ens finns i Sverige??? 

Jag har försökt på alla möjliga sätt och även haft kontakt med dem nere i Holland som beställer in grejer. 
Å han sa om jag hade köpt dem i Sverige så kunde han hjälpa mig. 

Hur som haver så har det inte gått å lösa så nu är jag i kontakt med dem i USA och får se hur det går. 

Men det blir kort och gott inga mer S-works för mig och inga mer med det spännet. 

Många har trott att det bara är själva vridsaken som är trasig, men det är tyvärr själva fästet som den sitter  i och det går icke att byta. 

Men hoppas USA har samma reklammationstid som vi har på ett år, då de gick sönder inom ett år. 





Inga kommentarer: