tisdag 3 juli 2012

Älska att cykelpendla

Helt seriöst, satan i gatan vad jag älskar att cykelpendla. 

Har inte gjort det på det senaste året pga att det antingen har varit för nära för att ens kallas för pendling eller så har det varit alldeles för långt för att cykelpendla. 

Men nu gör jag det igen och det är så underbart! 
Tur för mig att jag börjar 07:00 inne i stan så det är lite folk på vägarna (semestrarna hjälper också till såklart). 
Tyvärr så kan jag inte låta bli att bara njuta, det måste cyklas lite fort iaf och komma förbi alla.. 
Dock så har jag upptäckt att vägen hem är det än så länge en grym motvind på, så imorgon tänkte jag ta den till jobbet ist, ska bli skönt att få rulla till jobbet i vinden.

btw jag växlar också mellan att cykla på min racer och på min skräpcykel. Grymt bra tycker jag då man får så mycket mer träning av skräpcykeln och när man tar racern så får man känna sig riktigt riktigt snabb =) *självförtroendeboost... 

Å btw tack Niklas för hjälpen med bilden här ovan. Å är ni nyfikna på vem Niklas är så besök hans blogg http://www.kraftwerketsblogg.com/?m=1


Inga kommentarer: