onsdag 18 juli 2012

Rullar på

Livet rullar på, snart känns det som om jag har landat.

Efter att ha studerat i två år, som verkligen har varit bland det bästa i mitt liv samtidigt som det har varit bland det mest krävande och utmanande jag gjort i mitt liv så håller jag på att landa.

Dessa två år har varit kantade av massor av ups and downs men inget som inte har gjort mig till en starkare individ.

jag brinner verkligen för hälsa men just för tillfället så har jag gått tillbaka till mitt gamla jobb just för att få andas lite igen och även för att lönen är såpass mycket bättre än de jobb jag har fått inom hälsobranschen.

Pengar är inte allt, men efter att ha levt på CSN i två år ska det bli skönt med riktig lön igen och inom sinom tid så kommer jag att söka mig till ett jobb som är inom hälsa och välbefinnande utan att tänka på pengar (självklart så måste jag ju överleva på lönen) utan att få jobba med det jag verkligen brinner för.

På lördag åker jag till Portugal och det ska bli riktigt riktigt skönt.
Cykeln åker givetvis med även om motivationen för cykling inte är på topp.  Men jag vill ju iaf bestiga bergen som jag cyklade förra året, måste ju slå min tid =)

Bild ifrån förra året efter att jag satte pr på Monchique. 



Måhända att det inte blir så mycket uppdaterat då, vet ej hur jag har det med internet.

Men en sak är då säker, jag ser verkligen fram emot +32° och SOL!

Inga kommentarer: