söndag 26 augusti 2012

Svealandsmästerskapen

I helgen så körs Svealandsmästerskapen.

Tanken var att åka och kolla men då min underbara vän gifter sig så blev det bröllop för hela slanten istället (så Inge fram och tillbaka som när det var VNM).

Nu har nog min kille precis gått i mål på linjet och jag hoppas innerligt att han spurtat hem ett guld. Igår fick han iaf silver :-) Grym är han.

Synd att min vän Monika fick punka, jag hade räknat med vinst för henne.
Men Monika, du får komma igen i Västerås om två helger och då ska jag stå och heja på dig!


Hoppas det har gått bra för alla andra som tävlat också!


Bilderna är ifrån när grabbarna grus plockar om sin packning inför avfärd, mycket som ska få plats.

Sen världens finaste brudpar och sen en sliten bild på mig, sjukt seg och snart ska jag checka ut ifrån hotellet här i Linköping och bege mig mot Sthlm igen.

Inga kommentarer: