tisdag 11 september 2012

Låååång dag

Idag har det varit en lång dag.

Jobbade först på mitt "vanliga" 7-16 jobb.
Där jag idag pratat ihop mig med några om att promenera på lunchen. Sagt och gjort.
Gick en sväng, åt lunch och gick tillbaka.
Grymt väder och målet som de hade tidigare var att hinna runda kaknästornet så vi får se om vi tar upp det målet :-)
Trevligt iaf!

Sen när jag slutat så bar det av mot Puls och Träning och dax för nästa jobb.

Kul var det och alltid lika inspirerande.
Var två kunder idag som utmärkte sig lite mer, de var i ett sånt skönt flow och de riktigt kändes hur de var på gång. De hade börjat springa för någon månad sedan och var så himla glada över det och nu ville de fortsätta och utvecklas och börja köra styrka och bygga upp musklerna kring knäna så att de orkar med löpturena.

Grym kväll som alltid, men efter 12 timmars jobb, å lägg på pendling osv så är jag rätt trött så jag kommer nog sova grymt i natt.

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Ambitiöst jobbat! Kul att du gillar dina jobb så mycket :)

Anonym sa...

Vilken tuff dag, hur hinner du med allt? Fast det gör du ju inte : )

En fundering, varför ledsnade du på cyklingen?
Kan inte din kille som jag uppfattat är cyklist inspirera dig att börja igen?
Maria, cyklist och hälsofreak

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tack Ingrid. =)

Hej Maria.
Haha nej precis ;-)

Anledningen till att jag ledsnade på cyklingen var för att det var alldeles för höga krav, samtidigt som jag jobbade 100%, pluggade 100% och hade även två till jobb utöver det två kvällar i veckan, vilket gjorde att det var omöjligt för mig att lyckas träna så mycket som jag borde för att nå mina mål.
Med för högt satta mål och krav så blev det motsatt effekt då tiden inte fanns.
Men redan nu känner jag att gnistan börjar trilla tillbaka, men nu tänker jag tänka om och börja om på nytt. Med en ny plan =)
Den får du veta mer om i framtiden. ;-)
Å min kille har inspirerat mig.

Anonym sa...

Jag förstår...det är farligt att ha för höga krav men vi tjejer har nog det : )Kul att gnistan börjar komma tillbaka. Det är inspirerande med din envishet och att följa din blogg./Maria

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tack Maria. Det värmer.
Snart så ska det bli lite mer ordning på bloggen, handla om lite mera konkreta saker osv. Kommer nog bli grymt så jag hopas du hänger med mig i fortsättningen =)