lördag 1 september 2012

Lite träning & en solskenshistoria

Var och inhandlade lite kläder ifrån Better Bodies på Budo Fitness där min fantastiska vän jobbar.
Tanken var att höja träningsmotivationen.

Köpte ett linne och en sporttop och direkt när jag kom hem så stegade jag vidare till gymmet.

Där körde jag mest armar och rygg, men även lite bröst, mage och ben.
Allt för att gå igenom hela kroppen men lite mer fokus på det jag behöver stärka mest.
Men jag kör fortfarande på lätta vikter och väldigt strikt.

Nice var det och träningsvärken sitter nu där den ska :-)

Å igår på jobbet så kom det förbi en chaufför som jag inte sett på ett år och vi började snacka lite och sen så sa jag, jahaja ser att du odlar skägg också ;-)
Svaret jag fick då var att det hade han för att höja sin motivation.
Nu blev jag ju genast nyfiken, motivation till vaddå?

Svaret blev att han fick inte ta bort skägget för ens han hade klarat av att komma ner till ett visst viktmål.
Han berättade vidare att han hade bestämt sig under semestern och nu har han gått ner 20 kg på två månader och de förändringar han har gjort är att dra ner på kolhydraterna och börjat att springa och gå.
Nu har han 5 kg kvar tills han får raka sig, å jag tror han kommer gå ner mer än så!
Han hade även fått med sina döttrar på löpturerna, verkligen jätte kul!
Önskar dig all lycka framöver!!

Bilderna är på de nyinhandlade kläderna, halv kassa bilder dock.
Å självklart intag efter träningen var BCAA ifrån Fairing Sports Nutrition

Inga kommentarer: