måndag 15 oktober 2012

Inget kan stoppa mig nu....

Sov tvärdåligt i natt, å när klockan ringde 05:20 så var jag inte så superpigg på att kliva upp och cykla till jobbet i regnet..

Men jag klev upp, satte på mig mina cykelkläder som jag för övrigt tycker är sjukt snygga vilket höjer motivationen lite mer.
Å sedan så trampade jag till jobbet.

Men ska jag vara helt ärlig så kände jag inte ens att det regnade, bra handskar och glajjer kan tydligen dölja det sämsta vädret. :-)
Å självklart stänkskärmar, så skönt att cykla med min skräpcykel som både har skärmar, reflexer och lyse.

En vacker dag ska ni få se en bild på den och jag lovar att ni inte kommer tycka att den är vacker men för 3000kr eller vad den kostade när jag köpte den 2009 så är det fruktansvärt bra. Jag har ju till och med cyklat Gbg-Köpenhamn på den, så man behöver verkligen inte köpa en dyr cross till vintern.. Om man inte känner att man har lite överflöd med pengar eller ska tävla ;-)

1 kommentar:

osterman sa...

Verkar vara en vacker dag idag eftersom din skräpcykel syns på bild ute till höger... =)