onsdag 10 oktober 2012

Taggad inför Rulletour

Imorgon kommer min vän Osterman hem till mig och ska hjälpa mig med trainern, ska ge Rulletour ett försök i år, enbart för motivationen :-)
Insåg att förra vintern/våren när jag inte var skadad så körde jag bara intervall betonat på trainern.
Du blir det en mix, dock så är jag i sämsta tänkbara cykelform så jag kommer inte komma så bra i touren men det spelar mindre roll, det viktigaste är att jag har kul när jag tränar och finner motivation.

Ska göra en statistik koll över min cykling någon dag, kommer bli skrämmande att se siffrorna...

Men jag cyklade till jobbet idag, skönt var det men inte speciellt varmt, typ 3°...
Men ska försöka hålla i det så länge det går och jag tycker det är kul :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte du och din kompis lägga ut tips hur man får smalare vader/lår vad man ska öva då etc?! I eran Facebook grupp? Kram