torsdag 18 oktober 2012

Veckan.. So far

I måndags så skrev jag ju om regnet som vräkte ner när jag cyklade till jobbet.

Efter jobbet så cyklade jag hem till Martin (www.bracykling.com) som bor ett stenkast ifrån jobbet.
Där hämtade jag mina "tempopinnar" som Martin fått låna av mig.
Sen snackade vi massa cykel m.m
Trevligt var det och sedan cyklade jag hem i mörkret och i världens regnväder, såg ut som en dränkt katt, men som tur va så kände jag mig inte som en.

I tisdags så var det första gången på nästan två år som jag inte jobbade på ett gym.
Så på dagen cyklade jag till och från jobbet (totalt 20km) sedan körde jag rygg på lunchen 30 min och på kvällen träffade jag underbara Sofia och vi tog dagen till ära en drink på hotell Nobis Guldbaren.

Igår så tränade jag MAQ övningar och balans på lunchen 30-40 min och på kvällen var jag på världens bästa spinningpass, (mer om det kommer i ett annat inlägg) 90 min och sen gick jag och killen och åt lite mat och träffade min underbara vän Linda.

Idag blir det en lugn dag, lunchpromenad och ikväll bio.
Ibland behövs det lite vila.
Men imorgon blir det cykelpendling och lunchträning :-)

Bilder kommer alltid hux flux när man bloggar via mobilen.
Men lite god lunch, en drink (inte ofta jag tar det) och mina kläder som tål alla väder :-)

Inga kommentarer: