söndag 11 november 2012

Dagens cykeltur...

Igår monterade jag ner min racer ifrån trainern och imorse så begav jag mig till Danderyd där jag mötte upp de andra goa människorna i CK08

Jag trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle plocka ner min cykel ifrån trainern en helg i november, men vad gör man inte för att få cykla med följebil och få kaffe efter vägen?

Grymma brudar!

Ståfika =)

Så nöjd med kaffe =)

Vi cyklade lite i norrort och njöt av det underbara vädret som bjöd på lite kyla och regn, plus lite fint stänk i ansiktet =)

<3 

Tur man hade med sig lite ombyteskläder i bilen =)

Men nu åker racern tillbaka upp på trainern igen och om det blir fler turer ute så får det tyvärr bli på min hybrid. Men vem vet, det kanske fungerar det med?


Å eftersom jag inte hinner blogga en gång till idag så får vi ta det här med farsdag i samma inlägg. 

Till alla er som har en far/pappa/farsa ja kalla det vad du vill så hoppas jag verkligen att ni bryr er  lika mycket om honom/uppskattar honom varje dag och inte just bara idag då det är fars dag. 

Min far gick bort för mer än 24 år sedan och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det och jag är fortfarande lika arg på dessa dumma vårdköer som gör att människor hinner dö innan de får hjälp. 

Men nu ska vi inte prata om tråkiga saker utan minnas de bra sakerna med våra fäder och uppskatta de sakerna de gör för oss idag. 

Så till alla där ute, var rädd om era nära och kära! 

Ibland liksom hejdar sig
tiden ett slag
och någonting alldeles
oväntat sker.
Världen förändrar sig
varje dag
men ibland blir den aldrig
densamma mer



Inga kommentarer: