lördag 17 november 2012

Tittar i arkivet...Jag VINTERCYKLIST..

Men så kul!!!

Har ju glömt bort att jag bloggat till och från i över två år och insåg att det är ju alltid kul att kolla vad man gjorde för ett år sedan eller två..

År 2010 typ detta datum så hade jag varit på Allt för Hälsan och skrev då om ett inlägg om att jag behövde hjälp för att vinna en tävling av Celsius och YEAH jag vann den tävlingen.

Sen hade jag även bloggat om att jag INTE ÄR EN VINTERCYKLIST och det var ju riktigt kul att läsa, med tanke på att jag minns den turen som den var igår, var helt livrädd på min hybrid i skogen mitt första år på en cykel.

Skillnaden till i år är att jag har sagt till mig själv att jag ÄR EN VINTERCYKLIST  och har nu köpt dubbdäck m.m och förberett mig inför vintern som jag absolut inte hade då.
Så vi får se hur det går med årets cyklande för vintercyklingen 2010 blev det typ en tur...

Där har ni inlägget
http://blackiethecyclist.blogspot.se/2010/11/jag-ar-ingen-vintercyklist-7-punkter.html

År 2011 vid det här datumet så höll jag på med familjekampen, en tävling inom familjen att klara vissa mål, om jag minns rätt så vann jag den? Hmmm

Här har ni det inlägget

http://blackiethecyclist.blogspot.se/2011/11/resultat-familjekampen-v1.html

Hur kul som helst att kolla tillbaka... Det får göras oftare!

Inga kommentarer: