lördag 8 december 2012

Mot Falun med skidorna och CK08

Sitter just nu i bilen på väg upp till Falun med de underbara tjejerna i CK08...

Det kommer bli velodromcykling (dock så skippar jag det), gym och längdskidåkning.

Jag har ju den senaste månaden fått ihop ett helt skidset.
Pjäxorna blev i juniorstorlek, skidor och stavar kan det finnas en risk för att de är för stora, det lär ju visa sig, men oavsett så vet jag att det kommer bli ett grymt roligt kommande dygn och mina skidor lämnade jag in på Outsport och inser nu när vi snackar skidor i bilen att det var en himla tur att jag gjorde det, för det här med valla verkar ju inte så enkelt...

Bjuder på lite plojbilder...

Å Btw blev grymt sugen på en Storck cykel som hängde inne på Outsport..











1 kommentar:

Anonym sa...

Varför ingen velodrom?