tisdag 1 januari 2013

Bilder från 2012, Picture from 2012

Tänkte sammanfatta 2012 i bilder
Insåg att jag inte hade alla bilder på datorn och mitt minne börjar ta slut så det blir inte så många som jag hade tänkt plus att jag trodde att de skulle importeras efter den ordningen jag tog dem, men det gjorde de icke och jag har tyvärr inte tid att lägga dem i rätt ordning... 
SÅ här kommer iaf lite bilder ifrån det gångna året =)
Har försökt att hålla det till cykling och resor. 

Drafting i Costa Rica i januari
Överlycklig (även om jag kanske inte ser ut att vara det) efter att jag hade lyckats springa utan att få ont i benen efter operationerna året innan... 

Nordiska Mästerskapen

Portugal, Monte Gordo 

SubXX Team Naturelle innan start på VR

På Mallis

Köpte skidor



Gick med i det nybildade elitlaget för damer CK08 Damelit

Fick vara reklampelare på flyers för cykelklubben.se

Lyssnade på Fredrik Kessiakoff och fick även en idolbild ;-)

Middag med CK08 Damelit/CK08  på Bianchi 

Jag på middagen

Lite nya glajjer ifrån X-Kross
Var på spinning med SubXX Team Naturelle



Jag och min fina bror
Jag och Uffe
Foto: cykelklubben.se

Årets bästa bild!
Foto: cykelklubben.se

Me and my brother

Lite coola studiobilder




Costa Rica

Costa Rica

Costa Rica

Åkte lite spark i ljuva Dalarna

Lånade morsans gamla skidor och tog min första tur på 10 år, världens bästa Britta var också med

Åkte till Mallis med SubXX Team Naturelle

I väntan på bättre väder

=)

Coach Mattias Reck njöt av en kopp m. extra grädde ;-)

Ja av regn så blir man lortig, även på Mallis




Afterbike var något vi tyckte om =)


Coola brudar

Mallis





Firade min födelsedag med bästa tjejerna/grabbarna som var med på resan till Mallis

Go fika


Bästa tjejerna

första 5:an 



Underbara tjejer



Världens bästa rumsvän <3 

Grymma cyklister =)

Flyg mot Portugal

Kollade på MTB tävlingar i Portugal

Slog rekord i bergen

Monchique

På utflykt i Portugal



Död efter en stigning

Wiiiii

Bästa Portugiserna, Marco och Goncalo



Goncalo efter ett hårt MTB lopp i 34° värme... 

Marco 

Tabbe i Portugal

Fick fina G-ride kläder av Goncalo



Nordiska Mästerskapen

Nordiska Mästerskapen

Nordiska Mästerskapen




Mot Rom

jag i Rom




Åkte mitt första pass på skidor med grymma tjejer från CK08 Damelit

Grymma brudarna i CK08 på Velodromen

Stughäng i Falun med CK08 damelit





En tur med en lite stylad cykel (Ostermans hjul)
ute på Ekerö
Spexar med skidorna
Fika tur med SubXX Team naturelle

Jag åker Zip Line i Costa Rica

Lite fika häng på bästa fiket runt hörnet

Ute på Färingsö





Fikade en del
Tränade lite

Fikar igen ;-)

Pimpad cykel Scott vs. Merida

Mina skor gick sönder... =(

Överlycklig när jag fick produkter av Naturelle

Tog examen till Hälsoutvecklare

Kollade på när grabbarna cyklade Solleröloppet

SM

SM

Lekte fotograf på SM

Besökte Lasse på Fairing 


Slutade på Puls & Träning


Startade Get fit or die med Linda
En sida som nu har över 3500 följare




och igår så åkte klänningen på, det är ju bara nyår en gång om året ;-)


Ja det var lite bilder, fattas massor men detta är bättre än inget...  ;-)







Inga kommentarer: