tisdag 29 januari 2013

Förra veckans träning

Yes då var det dags att summera förra veckans träning.

Blev inte pendling en endaste gång förra veckan till jobbet, inte pga kylan utan för att jag var uppbokad varje eftermiddag efter jobbet.

Måndag: 

Styrka Ben - 40 min

Tisdag: 

Styrka Armar/Axlar -40 min

Onsdag: 

Styrka ben - 40 min

Torsdag: 

Styrka mage - 35 min

Fredag: 

Styrka ben - 40 min

Lördag: 

En tur på skräphojen - 77 min

Söndag:

En tur på skräphojen - 100 min

Total träning: 403 min (6,7 timmar)  och 50 km 

En försämring med cirka 100 min mot veckan innan... (shit börjar anan en dålig trend, hade mindre träningstid förra veckan också jämfört med förrförra).....


Här kommer lite bilder från mitt liv förra veckan....








På väg in till gymmet... 

Trainerpass


köttar på


Underbar bild! 


Lite cykel i förorten, på diverse vägar, mest spännande var på vägen utan vinter underhåll, såg bra ut först tills bilspåren försvann och det var en halvmeter snö... HEJJA... 


Blev mörkercykling på lördagen


Och detta var orsaken till det... 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mer styrka än cykel, skiftat fokus mot elit bodybuilder?

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha nej nej, men tyvärr så blev det så då tiden var knapp och all styrka för benen är ju inriktat mot att bli stark på cykeln =)