torsdag 28 februari 2013

Jag är med i senaste nr av VeckoRevyn & sprider kärlek

I numret som är ute nu av Veckorevyn så hade jag äran att få vara med.

Reportaget handlar om att sprida kärlek,glädje, pepp och komplimanger till varandra, känd som okänd.
och i samband med detta så startar VR även en hashtag som är #vrloveflow.

Ni som känner mig eller har följt mig på bloggen vet ju att jag fullkomligt älskar människor som kan glädjas åt andra och andras framgång.

Jag brukar alltid försöka säga till de i min omgivning saker de är bra på  m.m
Jag försöker även göra det till människor som jag inte riktigt känner, möter jag någon på jobbet och jag tycker att de ser fantastisk ut idag så försöker jag säga det, likaså om jag tycker någon är trevlig så säger jag det med.
Jag vet ju själv hur glad jag blir när jag får höra något gott om mig.


Så gör någon i din omgivning glad, jag lovar att du kommer bli minst lika glad.

Å btw, ibland räcker det med att säga hej till någon och det kan faktiskt göra någon glad eller vara en öppning till något i framtiden.....








1 kommentar:

Katja sa...

kul :) fin idé av VR!