måndag 18 mars 2013

Förra veckans träning + bilder

Ja då var väl det hög tid att summera förra veckans träning. 

Måndag: 

Cykling transport totalt 67 min 20 km i bland annat -15° ... brrrr 
Lunchträning: Styrka triceps och mage 40 min
Cykling till medis, körde rödljusintervaller 15 min 5 km 
Sats Trigger Point: 30 min

Trött och glad (spex spex) efter dagens alla pass... =)

Kallt om benen.... 



Tisdag: 

Cykling transport 15 km 50 min
Lunchträning: Styrka ben (lite försiktigt) 35 min
Styrka biceps, axlar 65 min 



Onsdag: 
Stretching 30 min på bland annat foam roller 


Torsdag:
Cykling transport 10km 40 min
Pingis 75 min
Kondition i form av gång/jogg 11 min samt 25 min stretch 


Kul med lite alternativ träning =)

Fredag: 

Cykling transport 75 min 20 km 
Styrka mage 30 min

Lördag vilodag

Söndag vilodag

Vilket innebar bland annat:

En liten promenad på isen  i solen

Tjohoooo


Totalt gav denna vecka: 

588 minuters träning vilket är 9,8 timmar 

och 75 km på cykeln. 

Men vad hände mer för spännande förra veckan?

Jo min och Lindas sida Get fit or Die fick över 5000 följare




jag testade på Sats Trigger Point och jag berättade även om mina ben som strular




Sen fick jag glädjande besked som ni kan läsa om tidigare idag i bloggen
=) 

Nu är det en ny vecka och nya tag som gäller





2 kommentarer:

Denise sa...

Get fit or die på fb är bästa motivations- och inspirationssidan! Tack för det! Och nu ska jag även börja följa din blogg.

Keep up the good work!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tusen tack för dina fina ord Denise, det värmer mitt hjärta oerhört!!

Lycka till med träningen!