lördag 23 mars 2013

Fredagsmys med CK08 Damelit

Igår så hade jag en liten bjudning i min lya.

Å det var inga mindre än de fantastiska tjejerna i CK08 Damelit som var bjudna.

Några av "oss" är och cyklar på varmare breddgrader så det var inte hela styrkan som dök upp men det var super trevligt för det, jag ser verkligen fram emot våren med dessa underbara tjejer.


Lite förtugg medan vi inväntade Marika


Jag hade fixat lite snygga namnbrickor  till tjejerna =)
Grymma Ingrid, Lena och Marika
Fina Marika! 
Jag häller upp....
Foto: Ingrid 


Sen idag så har jag haft en fantastisk huvudvärk, gick och körde lite lätt ben på Sats och hade förhoppningar om att det skulle försvinna men icke. Hoppas bara att det inte har något med fallet i tisdags att göra.

Blev även en liten tur i solen.



Inga kommentarer: