lördag 25 maj 2013

Mot Kinnekulle



Den här veckan har väl varit sådär ur cykelsynpunkt. 

Drog en vända på Djurgården i tisdags och det är den enda rundan som jag har hunnit med förutom cykel till och från jobbet. 

Min fina bror har varit på besök (se bild) och sen har det även varit middag med vänner från bland annan Costa Rica (herregud vad jag saknar det landet, bifogar en bild nedan). 

Tjejerna i CK08 Damelit åkte igår ner mot Skara/Götene och körde ett GP lopp, 
Tror att vMajken kom sjua :-) och tyvärr så fick en tjej syna diket. :-( 

Strax ska jag själv sätta mig i bilen och köra ner till Kinnekulle denna soliga lördag. Så någon cykling denna helg vet jag inte om jag hinner med :-( 
Men förhoppningsvis så kanske jag hinner cykla imorgon kväll :D 




Njuter lite av solen 
Jag och min fina bror 
Fantastiska Costa Rica 


Inga kommentarer: