måndag 20 maj 2013

Veckan som gått +bilder

Här kommer lite bilder m.m från förra veckan. 

Alla bilder kommer huller om buller då jag bloggar via mobilen. 



Förra veckan bjöd på 800 minuters  (13 timmar och 20 minuter) träning, fördelat på 10 pass och 189 km avverkade på cykeln.


I stegtävlingen på jobbet så ligger jag i toppen, ibland leder jag och ibland ligger jag trea, det är jämt. 

Men mitt snitt beräknat på de senaste två veckorna är att jag går ca 28500 steg per dag. (medräknat träning, där en tränad timme oavsett vad man gör ger 7000steg).


Förutom att träna så har jag pysslat med massa andra saker, varit på ett inspirerande möte med en barndoms granne (så min mor slipper fundera så var det Ante H), ätit fantastisk middag med min fina vän Jessica. 

Har träffat massa andra vänner och även cyklat såklart. 

I lördags så cyklade jag med laget, blev en distanstur på lite mer än 5 timmar. Mysigt var det! 


Har även startat en ny utmaning, där jag ersätter en del av kosten. Mer om det i ett annat inlägg. 


Så här kommer bilder, har lite ont om tid för att skriva mer. 

Men denna gång bjuder jag även på lite privatliv som vissa efterfrågar här på bloggen. =)
Tränat lite biceps... 


Kollade en sväng på Gumball 


Gumball, en vän från jobbet var där och fotade. Min mobil dog så blev inte bättre bilder än såhär.. Haha 
Fina skyltfönster på Östermalm där det var cyklar i varje fönster. 


Träffade fantastiska vänner som jag lärde känna i Costa Rica förra året när jag var där.
(dålig upplösning på bilden, tyvärr)


Lite mat på Tures


Lite blommor i Kungsträdgården



Njöt av att solen var framme och vad passade inte bättre än detta? =)


Myskväll hemma hos vän, hockey och schlager på tv:n 


Mums =)


Distanspass med bästa CK08 Damelit


Ofrivilligt stopp då tyvärr en av tjejernas bakväxel gick sönder... 


Strandbryggan


Glajjer och klänning på 



Klänning på, var ju sommarväder förra veckan =) 


Min föda x antal ggr per dag



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Kul att läsa om "det privata" också : ) Det blir väl lite så när man följer en blogg. Iaf så är det kul och inspirerande läsning!
Lycka till med din fortsatta träning. / Lena