måndag 6 maj 2013

Veckan som gick...

Ja vad hände egentligen förra veckan???

Eftersom jag varit förkyld så har träningen varit nedprioriterad och istället har det blivit  häng med massa vänner och god mat.

Men i onsdags när jag var ledig så tog jag min tredje tur på racern för i år med min fina vän Jessica.

Vi körde en tur på Ekerö i det fina vädret och avslutade med en lååååååångfika på Brostugan. Riktigt mysigt var det!
Grymt väder! 
Ivrig var jag att få dricka lite cola ;-)
Jessica njöt av solen, tack för en härlig tur! <3 
Min första fika på en månad, blev ett wienerbröd, en glass, kaffe latte och en cola. Mums 

Sen har träningen enbart bestått i cykel till och från jobbet några dagar och i fredags så började jag även med Bikramyoga igen, allt för att mjuka upp musklerna.

Så kort och gott så kan man säga att föregående vecka präglades av att umgås med mina fantastiska vänner.

Btw fick även en massa härlig sol på mig igår :-) Till och med så jag fick ränder :-)

Grymt väder!! 

Den här veckan vet jag kommer präglas av träning och likaså hela maj. Stegtävlingen på "jobbet" ska jag kamma hem och jag kommer även undertiden att ge mig i kast med en ny utmaning :-) å



Fantastiskt god mat




Sockerlöftet slutade förra veckan och jag hade fått en glass på jobbet som jag så fint la i frysen med en lapp på...
Kan även tillägga att jag inte åt den förens den 3 maj ;-)


Jag var även med i Annonsbladet Dalarnas Vårblad =)

Inga kommentarer: