måndag 26 augusti 2013

Bilder från semestern i Dalarna

Ja här kommer lite bilder från min semester "hemma" i Rättvik,, var uppe från fredag v.30 till onsdagsmorgon v. 31

Om någon bor där "uppe" eller gillar bilar så vet de flesta att det då är CCW (classic car week), inget jag direkt hoppar högt över och därför bestämde jag mig för att hyra mtb (tack mor för att du hyrde den till mig =) ) istället för att få trängas på vägarna med min lvg hoj. 

Plus att jag aldrig har testat mtb så det blev även en ny upplevelse som var grym!! 
Kan rekommendera alla att testa det! 

Så här kommer det lite bilder från semester, måhända att de komma huller ombuller... 

Jag har precis hämtat ut min hyr mtb från Team Sportia i Rättvik
Har jag någon gång nämt att jag älskar utsikten ifrån enligt mig vackraste platsen, Söderås!!
LOVE IT LOVE IT LOVE IT

På väg ut på första mtb turen

Hoppla heeeej



In bland buskarna

Hinder... ehhh... 

Bättre väg

Ännu bättre väg (för nybörjare som mig)

Hängde hemma hos min fantastiskt underbara vän britta! 

Jag, Britta och Brittas dotter Felicia <3 

Muuuuuuuuuu 

Utsikten

Utsikten, får aldrig nog!

Min mor, moster och väninna körde Classic Lady =)

Jag cyklade istället upp till Vidablick via elljusspåret från Söderås

Slutet av elljusspåret

äta bör man... 

Cyklade ner till våran stuga i Brossen

Stugan och skymtar även sjön brossen

Cyklade förbi Salutjärn på vägen hem, badplatsen man hängde vid när man var liten =)

Sol

Öl

Magnus rattar båten i Mora



Medan jag åker ring =)

Tråkigt att skidspåret har planterats igen...

Körde runt i nya områden 

Mysigt


Kom fram till toppstugan, synd att solen inte sken men utsikten är ju som sagt fantastisk ändå =)

Yeah då kör vi...doooowwwwn

Bästa Tove med barnen! 

Coola Erika på sin HD =)

Dagarna gick fort "hemma" och det var härliga dagar och mycket mer hanns med även om det inte är bilder på allt.. 


Inga kommentarer: