lördag 4 september 2010

Promenad, sen dog jag..

Idag var ju tanken att jag skulle ha cyklat med damerna i VCK, men eftersom jag fortfarande inte känner mig så pigg så var det bara att inse att det var nog smartast att avstå, tråkigt nog!!

Men eftersom jag legat hemma i över 4 dagar och endast gått ut två ggr till en bil så kände jag mig iaf så bra så att jag skulle våga mig ut på en lugn och skön promenad.
På väg ut i solen =)



Det märks att det är höst i luften även fast solen sken.

Promenaden var sjukt skön men dock kände jag att min kropp var långt ifrån frisk så det blev en kort promenad på 5km.  Kände även av min överansträngning som jag brukar få när jag cyklat mycket på baksida lår, vilket jag inte blev så glad över. Jag vill ju att mina ben ska fungera prima så att jag kan cykla utan problem så fort jag blivit frisk.






Love it! 

När jag kom hem så lagade jag lite mat, blev klyckling med massa grönsaker och lite egen gjord klyftpotatis, sen satte jag på en film och sen somnade jag.
Vaknade och kände mig inge piggare och insåg även att jag måste försöka ta tag i mitt problem med överansträngningen. Så sagt och gjort, nu har jag mailat till ett ställe och får se om de kan hjälpa mig.
Fram tills dess att jag fått svar så är det kanske klokast att vila, så jag får fortsätta drömma om Garmin, skor, ny cykel och pedaler =)

3 kommentarer:

Matilda sa...

Härligt att det går framåt i tillfrisknandet! :D

Martin S. sa...

Framsteg.. små men betydelsefulla. Snart är du återställd!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

ja så om en vecka hoppas jag att jag kan ta mitt första cykelpass.. SEGT!!