söndag 5 september 2010

Proteinpulver & Ikea

Kände mig lite bättre imorse, konstigt vore det väl annars när jag snittat 12 timmar sömn per natt de senaste dagarna. 


Men inte såpass bra för att kunna cykla eller göra någon annan fysisk aktivitet, så det var soffan som gällde fram tills att Daniel kom förbi med lite proteinpulver som bara stod hemma och skräpade hos honom. 


Daniel hävdade att de inte var goda, så jag testade en på en gång och insåg att det inte var något fel på den, antingen så är det jag som är skadad eller Daniel som är kräsen. 
Så om det finns fler där ute i världen som inte gillar sitt proteinpulver så kom över till mig, jag dricker allt! Men kan ju säga att banan inte är nog höjdare, så det avstår jag gärna :P


Mitt mål är ju att 2011 ska jag vara i mitt livs bästa form, så det kommer bli en hel del protein drinkar =)
Proteinpulver och dagens skörd på Ikea



Sen blev det även en tur till Ikea, jag behövde innerkudds fodral, och så klart var de slut. 
Jag fick nöja mig med ett lakan som ska användas till cykeln och lite korv i bröd =)

Middag på Ikea kan aldrig bli dyrt

Sånt här är bara till för veklingar

Riktiga Cyklister bär själv







4 kommentarer:

Martin S. sa...

Härligt med proteinpulver, skön backup/assistans du har där i Daniel!

Jag har hittils bara testat Enervits och Dalblads proteinpulver och måste säga det är dött lopp (Enervit = apelsinsmak och dyrast, Dalblads = jordgubb och billigare).

Viktigt med dels sportdryck under träning och framför allt återhämtningsdryck efter träning. :-)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Yes, Daniel är ju som sagt min vapendragare inom cykling.. Så är jag dålig nästa år så får ni skylla allt på Daniel ;-)

Yes, nu är det kreatin och proteinpulver som gäller, ska bara se till så att jag blir frisk också så att jag kan börja träna =)

osterman sa...

Ha ha.. skön press du satte på mig nu =)


En liten rättelse, drycken du smakade var faktiskt en sportdryck! Det är stor skillnad.. ;-)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Oh yes.. Kommer skylla allt på dig när jag kommer sist ;-)

Haha, eller inte.. Jag dricker allt oavsett! Är inte lika vek som dig där, är ju bara att inbillia sig att det är gott =)