måndag 8 november 2010

Att känna sig saknad är en härlig känsla

Idag när jag kom hem så hade jag fått detta kort med posten




Blev verkligen jätte glad!!!
Att få veta att någon/några på sin arbetsplats saknar mig gör mig varm i hjärtat, för det måste ju betyda att jag gjort något bra den tiden jag var där!!

Generellt så tycker jag att vi svenskar är dåliga på att visa uppskattning, så därför tycker jag att alla som läser detta inlägg ska under morgondagen berömma någon för det du tycker den  är bra på.
Jag lovar att du kommer få ett grymt leende tillbaka och det är det bästa som finns!!

Jag älskar när människor är glada och kan sprida positiv energi till varandra, för det finns väl inget härligare än att komma till en arbetsplats där alla är glada och där man vågar ge varandra komplimanger.

Så nu hoppas jag att alla får en underbar morgondag!

Själv så ska jag ju självklart svänga förbi mitt jobb (som jag är tjänstledig ifrån) och berätta hur glad jag blev över kortet och även hälsa på alla underbara arbetskollegor!

Inga kommentarer: