söndag 7 november 2010

Promenad @ Årstaviken

Idag var min tanke att jag skulle ägna hela dagen åt plugg..

Men jag gjorde ett avbrott och mötte upp min vän Linda ( btw kolla in http://www.matblogg.se/  där Linda tillsammans med några fler tipsar om bra mat och nyheter) för att ta en mysig promenad längs Årstaviken. Fick ihop lite mer än en mils promenad =)

Söta Linda


Bjuder lite på mig själv, vette fan vad jag håller på med =)

Älskar solen!!

Älskar när man lyckas slå två flugor i en smäll, att träffa sina underbara vänner och samtidigt motionera. Denna kombination passar mig utmärkt!

Turen blev lugn och behaglig (då jag även har problem med benhinnor eller något ditåt, ohh ja tro mig jag hatar min ben), i den underbara solen.

Ett perfekt avbrott i studierna, men nu ska jag fortsätta med dem så att jag hinner köra lite styrka ikväll! 

3 kommentarer:

Asperyd sa...

Det är min löpintervallsträcka ni klampar på! =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha ska tänka på det nästa gång när jag njuter av en skön promenad, att du då brukar springa här och svettas ;-)

Anonym sa...

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinne. Blir glad att se bilder med sol.