lördag 19 mars 2011

Cykel City´s nya butik


Igår kväll så följde jag med Johan till invigningen av Cykel City´s nya butik på på Folkungagatan 126.


Jag var hyfsat trött då jag hade gått upp tidigt och det hade varit en lång dag kort och gott, men att åka och kolla in en cykelbutik får ju vem som helst att bli pigg =)

Kan väl säga som så, butiken måste ses. 
Riktigt fräsch var den och kolla även in deras hemsida där man kan bygga sin egen hoj

Om någon inte vet vart de ska göra av sina pengar så får man gärna köpa denna till mig =)

Även dessa skor skulle jag bli glad om jag fick, så himla snygga, dock finns de inte i min storlek, men bli inte besviken...
Jag hittade dem på specialized hemsida i dammodell så storlek 36-37 skulle nog sitta fin fint =)



Johan hänger lite vid skorna, där jag förmodligen kommer hänga många ggr framöver och dregla =)




Jätte söta kläder för barn =)

Liten bild ifrån butiken



Blev inte så mycket mer bilder än så här, så därför får ni göra er ett eget besök, om jag skulle vara ni så skulle jag åka dit nästa helg (26-27) då de har en massa invigningserbjudanden  ;-)
Själv så ska jag hålla mig därifrån då, fattig student som man är.. 
Men glöm inte att köpa en Dogma till mig bara....





5 kommentarer:

Martin S. sa...

Var där idag! Riktigt fräsch butik. Blir många besök framöver (som om det inte blivit så hittils..) ;-)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Ja men eller hur, de har verkligen lyckats med butiken..
Hehe du kommer hänga där dagarna i ända, jag kan göra dig sällskap någon av de dagarna och dregla lite över schyssta cyklar =)

Snabbare, starkare, snyggare sa...

Vi var också där idag! :) Kollade in kompressionstightsen, men de är ju onekligen en hel del billigare på nätet... ;)

Mazze sa...

Såg du bike fit hörnan uppe vid cyklarna, man får inte vara blyg :-)
Det satt en kille där med sin Canyon för inprovning av cykeln med en expert som kritiskt granskade han sittställning, vi såg alla på när han kommenterade att killen vaggade och inte satt still :-)
Vet inte om jag skulle vilja sitta mitt i butiken och köra bike fit med alla andra kunder knallande omkring en med ett litet smajl på läpparna...
Hehehe!!!
Men han såg ut att trivas i alla fall...
Trist att kampanjen den 26-27:e bara gäller i butik för oss från övriga landet... Hade tänkt köpa mig högprofilhjul från dem men det går bara i butiken sa killen... Suck!!!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@Vilma, säg till om du ska köpa dessa via nätet, har två väninnor som har tänkt beställa inom en snar framtid ifrån england, om du vill haka på...

@Mazze, hehe jag såg den, men tänkte inte på att man kommer sitta där medans någon ser på...
Så dumt, men gå med i fredrikshof, de har rabatt där tror jag ;-)