söndag 20 mars 2011

Lovely day + fika på Bianchi och hockey

Vilken nice helg det har varit med SOL SOL SOL


I går så tränade jag fösta gången efter operationen i tisdags, blev rygg. Kändes skönt att vara tillbaka på gymmet. Sedan hängde jag med lovely Jessica.

Idag så kom Veronika över och vi gick först och tränade och sedan åkte vi in till Bianchi, då jag hade gjort ett litet evenemang på fb för att få till en cykelfika.
Jessica och Veronika, några av de fika sugna cyklisterna 


Så vi var några glada cyklister som snackade och hade trevligt, några droppade av efter fikat och några av oss drog vidare för att kolla på Luleå- DIF.
Så det blev faktiskt en och en annan öl och lite hockey på det. Grymt trevligt, hade dock varit lite trevligare om DIF hade vunnit, men men man kan ju inte alltid få som man vill.

Kort och gott helgen har varit sjukt nice!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter roligt. Jag vill vara med nästa gång om det passar livet :-)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Klart du ska, vi pratade på att göra om det snart igen och kanske en middag eller dylikt, jag och Ewa Marlene var inne på det iaf och vet att flera höll med =)

Micke K sa...

Trevligt, synd att man inte hann ut o fika.

Mazze sa...

Luleååå!!!
Hihihihi!
Men det var jämnt så man höll på att dö av spänning...

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Micke, ja det var synd. Du får hänga med nästa gång!!

@ Mazze,, GAAAHHH DIF!! :P Ja det var det verkligen, jag trodde att DIF skulle ta det när de gjorde 3-2...